Hanis Yulina

Bonjour!

Welcome to my simple blog, i`m Hanis Yulina..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox,



Buddies


Tagboard!


Do leave ur message here




Blog Archive


Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Hanis Yulina
Other: WeHeartIt Photobucket
Cinta bukan untuk memiliki
Thursday 25 April 2013
22:13


hujan menangis di malam hari,
kedinginan turut setia menemani,
hati terasa tak tertahan lagi,
menanggung duka memori semalam ..


Assalamualaikum ..

pahitnya luka yang telah engkau berikan sehingga hatiku tidak tertahankan lagi , menanggung siksanya .. andai bisa , ingin ku putarkan waktu di saat aku belum mengenalimu dan ku inginkan waktu berhenti disitu jika itulah yang terbaik bagi hatiku .. ku sedar dan tahu yang engkau bukanlah insan yang terbaik untukku .. namun apakan daya , hati ini telah memilihmu meski ku tahu siapakah dirimu yang sebenar disebalik wajahmu yang polos itu ..

kemesraanmu dan keprihatinanmu membuatkanku lemas dalam cintamu sehingga semuanya terasa indah belaka .. meskipun hatiku telah engkau miliki , namun tidak semudah itu , aku akan membiarkan engkau menyentuhku walaupun berpegang tangan sekalipun .. aku ikhlas mencintaimu bukan kerana siapa kamu tapi kerana hatiku telah memilihmu .. maka hargailah hatiku .. tetapi engkau tidak menghargainya dan hanya merobek hatiku sehingga akhirnya ku mengalah dan kecundang .. kini ku sedar bahwa aku takkan pernah bisa mengubahmu .. mungkin inilah takdirku .. mencintaimu tetapi tidak dicintai .. pilunya hatiku pada saat ini ..

aku berharap akan ada insan yang lain hadir dalam hidupmu sehingga bisa mengubahmu menjadi insan yang lebih baik .. aamiin .. aku hanya mampu mendoakanmu kerana aku bukan insan yang bertuah itu , yang bisa memiliki cinta sebenarmu .. akhir kata , ingatlah diriku tiap kali engkau terkenangkan kisah lalu ..





Labels:


Thanks for reading ♥


0
|