Hanis Yulina

Bonjour!

Welcome to my simple blog, i`m Hanis Yulina..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox,



Buddies


Tagboard!


Do leave ur message here




Blog Archive


Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Hanis Yulina
Other: WeHeartIt Photobucket
Blogger ni penipu ?
Wednesday 1 May 2013
18:28




Assalamualaikum and hi , dear readers !

Ada sesuatu yang ingin HY coret pada entri HY yang kedua pada hari ini .. ia adalah berkaitan tentang blogger penipu .. * kasarnya bahasa HY  =..=

baru sekejap tadi HY blogwalking kat satu blog ni .. lepas itu , HY pun cari la shoutbox blogger tu .. tup-tup lain pula yang HY jumpa .. HY terbaca komen seorang blogger yang menggelarkan dirinya sebagai 'anon' ..

cik 'anon' ni komen tentang empunya blogger yang mengatakan dia sudah follow blog cik 'anon' tapi yang berlaku adalah sebaliknya .. erm .. bagi HY , blogger tu tak patut la nak tipu dengan mengatakan sudah follow blog cik 'anon' .. janganlah disebabkan hanya nak banyakkan bilangan follower sampai bertindak sedemikian rupa .. kan itu hanya akan merosakkan imejnya sebagai seorang blogger ..

Anon unfollow.nxt tyme jgn tpu ckp dh follow pdhal xfollow lg.if xmau follow xkesah la tp jgn tpu ckp dh follow then ask org follow u back!

HY tak nak komen banyak-banyak pula .. biarlah blogger tu sedar akan kesilapannya dan mengerti tujuan sebenar berblogging di alam maya ini .. apapun , HY harap janganlah blogger-blogger sekalian melakukan hal yang boleh merosakkan imej anda sebagai seorang blogger ..


Akhir kata daripada HY , JADILAH SEORANG BLOGGER YANG JUJUR ..







Thanks for reading ♥


0
|