Hanis Yulina

Bonjour!

Welcome to my simple blog, i`m Hanis Yulina..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox,



Buddies


Tagboard!


Do leave ur message here




Blog Archive


Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Hanis Yulina
Other: WeHeartIt Photobucket
Aku semakin tertekan ..
Sunday 6 October 2013
18:17



Assalamualaikum n salam sejahtera kepada para pembaca sekalian ..




Insyaallah , hy akan pergi ke Hospital Sultanah Bahiyah yang terletak di alor setar pada esok pagi .. hy pergi ke sana kerana hy mengalami penyakit glukoma pada mata .. oleh itu , hy perlu menjalani operasi laser mata .. ada perasaan takut dan risau menyelubungi hati hy pada saat ini .. harap-harap semuanya berjalan lancar .. aamiin .. jangan lupa doakan hy tau !


penyakit glukoma yang hy alami adalah salah satu sebab utama yang membuatkan hy tidak dapat menulis entri sejak kebelakangan ini .. ini disebabkan oleh mata hy yang tidak boleh menghadap skrin laptop pada suatu tempoh yang lama iaitu kira-kira 2 hingga 3 jam ..






kadangkala hy berasa tertekan bilamana hy tidak boleh menyiapkan segala assignment dengan cepat disebabkan oleh penyakit glukoma hy .. ia sangat menguji tahap kesabaran hy .. pada mulanya , hy memang selalu berasa tertekan bila tidak dapat melihat dengan jelas .. apatah lagi pada waktu tengahari dimana matahari memancarkan cahaya yang terang sehingga membuatkan mata hy macam nak tertutup je .. lama - kelamaan , hy sudah dapat menyesuaikan diri dengan penyakit glukoma hy ..


hy redha dengan ketentuan tuhan kerana hy yakin yang tuhan takkan menguji diri ini melebihi tahap kemampuan hy dalam menghadapi ujian itu .. ^_^
apapun , doakan hy supaya cepat sembuh tau !
sayang kamu !









Thanks for reading ♥


0
|